UK Dacia Forum banner
81 - 99 of 100 Posts
Cztery biegi dla ICE. Istnieje wiele możliwych kombinacji trzech sprzęgieł kłowych, tylko 15 jest ważnych. Tylko jedno przełożenie do małego HSG - dlatego nasz przyjaciel narzeka na wysokie obroty silnika, aby wolno jechać w trybie szeregowym pod górę.
 
Po pewnym momencie oprogramowanie musi aktywować wyjście tylko z silnikiem 1.6. Silnik elektryczny, który zawsze czeka w gotowości (nawet jeśli w danym momencie jest słaby). Bracie, nie masz mocy, wciąż próbujesz wspierać silnik benzynowy 1.6. Zamiast tego mówimy dobrze, jeśli bardzo chcesz, przygotujmy cię również za pomocą przycisku E-Save. Mogę to przewidzieć na drodze, którą pokonuję każdego dnia, ale co z miastami, których nie znam???
 
Pozwólcie, że wspomnę również o problemie ze skrzynią biegów – jestem właścicielem miesięcznego Dacia Jogger Hybrid z przebiegiem 1500 mil. Dziś rano, podczas ruszania, silnik wrzucił pierwszy bieg, ale miał problem z jego rozłączeniem – samochód szarpał do przodu i do tyłu około 5-6 razy, zanim zmienił bieg z pierwszego na drugi. Po chwili miał również problem z wrzuceniem pierwszego biegu, któremu towarzyszył okropny zgrzyt, jakby próbowano wrzucić pierwszy bieg w manualnej skrzyni biegów bez wciskania sprzęgła. To obrzydliwe; nie spodziewałem się tego po fabrycznie nowym samochodzie. Wiem, że Dacia nie jest jedną z najlepszych marek, ale i tak miałem nadzieję, że nie będę miał żadnych problemów, przynajmniej dopóki samochód jest na gwarancji.
 
Pozwólcie, że wspomnę również o problemie ze skrzynią biegów – jestem właścicielem miesięcznego Dacia Jogger Hybrid z przebiegiem 1500 mil. Dziś rano, podczas ruszania, silnik wrzucił pierwszy bieg, ale miał problem z jego rozłączeniem – samochód szarpał do przodu i do tyłu około 5-6 razy, zanim zmienił bieg z pierwszego na drugi. Po chwili miał również problem z wrzuceniem pierwszego biegu, któremu towarzyszył straszny zgrzyt, jakby próbowano wrzucić pierwszy bieg w manualnej skrzyni biegów bez wciskania sprzęgła. To obrzydliwe; nie spodziewałem się tego po zupełnie nowym samochodzie. Wiem, że Dacia nie jest jedną z najlepszych marek, ale i tak miałem nadzieję, że nie będę miał żadnych problemów, przynajmniej dopóki samochód jest na gwarancji.
Daj nam znać, jak sobie radzisz. Ten konkretny problem został zgłoszony w Clio kilka lat temu - wydaje się rzadkim zdarzeniem, biorąc pod uwagę, że do 2023 roku było ich na drogach 250 000, ale i tak irytujące, jeśli masz "ten jeden"...
 
Daj nam znać, jak ci idzie. Ten konkretny problem został zgłoszony w Clio kilka lat temu - wydaje się rzadkim zdarzeniem, biorąc pod uwagę, że do 2023 roku było ich na drogach 250 000, ale wciąż irytujące, jeśli masz 'ten jedyny'...
Dzięki Duckface! Dzisiaj poszedłem do dealera - Sutton Park Renault - Birmingham, wyjaśniłem problem i wspomniałem, co powiedziałeś o Renault Clio. Umówili mnie na przegląd techniczny na 9 grudnia. Poradzili mi, że jeśli to się powtórzy, powinienem zapisać szczegóły, takie jak tryb, w jakim była skrzynia biegów (B lub D), czy silnik był zimny, temperatura otoczenia itp. Zobaczymy, co zrobią. To bardzo rozczarowujące, że problemy zaczęły się w pierwszym roku i teraz rozumiem, dlaczego nowe logo Dacii to klucz.
 
Zatem dealer nie znalazł żadnych usterek po wczorajszej inspekcji. Powiedzieli mi, że nie ma żadnych kodów błędów ECU, a samochód został również przetestowany podczas 30-minutowej jazdy bez wykrytych problemów. Przed jazdą samochodem dodałem do listy problemów dwa: po pierwsze, że wycieraczki przestały działać w trybie automatycznym i działały tylko na timerze, a po drugie, co jest dość poważne, dwa razy hamulce straciły wspomaganie – pedał staje się sztywny i pozostaje zablokowany w górnej pozycji, co wymaga ogromnego wysiłku, aby rozpocząć hamowanie. Dealer powiedział, że nie ma problemu. Przetestowałem wycieraczki, ponieważ padało, kiedy wziąłem samochód i w konsekwencji nie działają one w trybie automatycznym. Najwyraźniej będę musiał przyzwyczaić się do tych problemów i naprawić je sam, tak jak w moim poprzednim samochodzie – Škoda Karoq. Po tym, jak dealer zaczął ignorować niektóre problemy, zacząłem zajmować się nimi za pomocą diagnostyki i najwyraźniej w przypadku Dacii będę musiał postępować w ten sam sposób.
 
Komentowałem ten wątek w styczniu, kiedy miałem za sobą 3000 mil bezproblemowej jazdy. Teraz jestem 8 dni od roku posiadania i właśnie mam przejechać 22 000 mil i nadal bezproblemowo. Jak stwierdziłem w moim wcześniejszym poście, zawsze będziesz dziwnym samochodem w produkcji, gdy coś pójdzie nie tak, ale nie słyszałem o żadnych problemach z hybrydami na żadnym z forów, których jestem członkiem. I wciąż osiągam około 70 mpg podczas dojazdów do i z biura, kiedy tam idę!
 
Oczekuję na dostawę ekstremalnego hybrydowego joggera. Kolega odebrał swój przed świętami i jest teraz po raz trzeci w Dacii, ponieważ podczas jazdy wciąż się wyłącza. Najwyraźniej nie można znaleźć usterki.
Szukałem innych osób z tym problemem, ponieważ mój kolega mówi, że wie o 3 innych, ale w Internecie znalazłem tylko jedną lub dwie osoby, które jeszcze nie zostały rozwiązane.
Zastanawiam się więc, czy ktoś inny miał lub słyszał o problemach z wyłączaniem się hybrydy? Mój kolega polecił anulowanie zamówienia przed dostawą, ale zastanawiam się, czy to nie przesada?! Chociaż mnie to denerwuje.
Dzięki.
 
W końcu rozwiązałem wszystkie problemy z modelem Jogger, zwróciłem samochód do Renault - Perry Barr Birmingham i kupiłem Dustera. Duster jest zdecydowanie na wyższym poziomie – ten sam silnik, ten sam akumulator i układ napędowy, ale lepiej zbudowany. Nie mówię, że to idealny samochód, ale jak na tę cenę jest całkiem dobry. Dla porównania, Jogger jest dość przereklamowany – za jakość, jaką oferuje, powinien być sprzedawany za maksymalnie 18 tys. euro, przynajmniej taka jest jego cena w Europie.
Gdzie w Europie można dostać nowego hybrydowego Joggera za 18 tys. euro? :)
 
Czekam na dostawę ekstremalnego hybrydowego joggera. Kolega odebrał swój przed świętami Bożego Narodzenia i jest teraz po raz trzeci w Dacii, ponieważ podczas jazdy ciągle się wyłącza. Najwyraźniej nie można znaleźć usterki.
Szukałem innych osób z tym problemem, ponieważ mój kolega mówi, że wie o 3 innych, ale znalazłem tylko jedną lub dwie osoby online, które jeszcze nie zostały rozwiązane.
Zastanawiam się więc, czy ktoś inny miał lub słyszał o problemach z wyłączaniem się hybrydy? Mój kolega polecił anulowanie zamówienia przed dostawą, ale zastanawiam się, czy to nie przesada?! Chociaż mnie to denerwuje.
Dzięki.
Nasz robi to samo. Tempomat się wyłącza. Naciśnij pedał przyspieszenia, samochód gaśnie, zdejmij nogę, naciśnij ponownie i jedzie. Żadnych usterek nie stwierdzono przez dealera Dacia
 
Czekam na dostawę ekstremalnego hybrydowego joggera. Kolega odebrał swojego przed świętami Bożego Narodzenia i jest teraz po raz trzeci w Dacii, ponieważ podczas jazdy ciągle się wyłącza. Najwyraźniej nie można znaleźć usterki.
Szukałem innych osób z tym problemem, ponieważ mój kolega mówi, że wie o 3 innych, ale znalazłem tylko jedną lub dwie osoby online, które jeszcze nie zostały rozwiązane.
Więc zastanawiam się, czy ktoś inny miał lub słyszał o problemach z wyłączaniem się hybrydy? Mój kolega polecił anulowanie zamówienia przed dostawą, ale zastanawiam się, czy to nie przesada?! Chociaż mnie to denerwuje.
Dzięki.
Nasz robi dokładnie to samo. Wyłącza się podczas jazdy, trzeba zdjąć nogę z gazu, a następnie ponownie wcisnąć go podczas ruszania. Komputer Dacia mówi, że nie ma usterki, więc nic z tym nie zrobią, dopóki nie zobaczą tego fizycznie. Bardzo rozczarowany, mam też wiele innych problemów
 
Czekam na dostawę ekstremalnego hybrydowego joggera. Kolega odebrał swojego przed świętami i jest teraz po raz trzeci w Dacii, ponieważ podczas jazdy ciągle się wyłącza. Najwyraźniej nie można znaleźć usterki.
Szukałem innych osób z tym problemem, ponieważ mój kolega mówi, że wie o 3 innych, ale w Internecie znalazłem tylko jedną lub dwie osoby, które jeszcze nie zostały rozwiązane.
Zastanawiam się więc, czy ktoś inny miał lub słyszał o problemach z wyłączaniem się hybrydy? Mój kolega polecił anulowanie zamówienia przed dostawą, ale zastanawiam się, czy to nie przesada?! Chociaż mnie to denerwuje.
Dzięki.
Fozzy SnrZałożyciel dyskusji
3 posty · Dołączył w 2025

#1 · chwilę temu
Mamy Joggera Hybrid Extreme 140 z 2023 roku
Od początku 2024 roku mieliśmy problemy, mieliśmy pojazd u dealerów Dacia, na komputerze brak usterki. Więc mimo że występują usterki w naszym pojeździe, ponieważ komputer Dacia mówi nie, Dacia upiera się, że w naszym pojeździe nie ma usterek.
Oto lista usterek jak dotąd;
Naciśnij pedał przyspieszenia, pojazd gaśnie. Zdejmij nogę z pedału, naciśnij ponownie, pojazd jedzie. Następnie pojawia się ostrzeżenie Ryzyko awarii silnika Czerwone światło na desce rozdzielczej.

Tempomat działa przerywanie. Czasami po prostu nie można go w ogóle uruchomić.

Tempomat wyłącza się podczas jazdy bez powodu.

Elektroniczny hamulec postojowy kilka razy zawiódł, a kilka razy również się zaciął.

Przekręca się podczas próby zmiany biegu.

Trudności ze zmianą biegów (AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW)

Radio kilka razy nie działało.

Iphone czasami łączy się z mediami, a następnie po prostu się rozłącza, mimo że odbywa się to za pośrednictwem kabla iPhone, a nie bezprzewodowo, ponieważ to po prostu W OGÓLE NIE działa.

Ale komputer Dacia mówi Brak usterek???

Poza powyższymi problemami samochód ma świetny stosunek jakości do ceny

Czy ktoś jeszcze doświadcza tych problemów ze swoim Jogger Hybrid?

Zobacz mniej
 
81 - 99 of 100 Posts