4x4, diesel, 1.5 K9K motor, slechts 10.000 mijl.
Een nieuwe injector gemonteerd omdat foutcode "Open circuit P0203 injector 3" bleef verschijnen.
Geprogrammeerd door garage met Snap On OBD tool. Dit lijkt een nieuwe foutmelding te hebben veroorzaakt.
Nu verschijnt foutcode p1203 (P1203 Brandstofinjector cilinder 3) na het uitschakelen en weer inschakelen van de motor - volgens https://www.automotive-manuals.net/renault-fault-codes/
Oranje (wat een "dreigende storing" betekent), geen rood, waarschuwingslampje op het dashboard verschijnt met de foutcode, maar kan worden gewist, maar keert altijd terug zodra de motor is afgezet en de ontsteking weer is ingeschakeld.
Garage met hun Snap On OBD-lezer kon het (P1203) wissen, maar vertelde me niets meer en zei dat ik weg kon gaan. Het dashboardlampje verschijnt pas als de motor is uitgeschakeld en de ontsteking weer is ingeschakeld en met mijn obd-lezer verschijnt de code wanneer de dashboardcode verschijnt.
Auto heeft een kleine 'dip' bij lage snelheid maar pakt al snel goed op zodra de 'dip' voorbij is (komt altijd voor in lage versnelling bij ongeveer 30 mph).
Auto rijdt goed, maar de code verschijnt altijd zodra de motor is uitgeschakeld en de ontsteking weer is ingeschakeld.
Iemand ideeën? Een zoekopdracht heeft niets opgeleverd.
Bedankt voor alle hulp.
Een nieuwe injector gemonteerd omdat foutcode "Open circuit P0203 injector 3" bleef verschijnen.
Geprogrammeerd door garage met Snap On OBD tool. Dit lijkt een nieuwe foutmelding te hebben veroorzaakt.
Nu verschijnt foutcode p1203 (P1203 Brandstofinjector cilinder 3) na het uitschakelen en weer inschakelen van de motor - volgens https://www.automotive-manuals.net/renault-fault-codes/
Oranje (wat een "dreigende storing" betekent), geen rood, waarschuwingslampje op het dashboard verschijnt met de foutcode, maar kan worden gewist, maar keert altijd terug zodra de motor is afgezet en de ontsteking weer is ingeschakeld.
Garage met hun Snap On OBD-lezer kon het (P1203) wissen, maar vertelde me niets meer en zei dat ik weg kon gaan. Het dashboardlampje verschijnt pas als de motor is uitgeschakeld en de ontsteking weer is ingeschakeld en met mijn obd-lezer verschijnt de code wanneer de dashboardcode verschijnt.
Auto heeft een kleine 'dip' bij lage snelheid maar pakt al snel goed op zodra de 'dip' voorbij is (komt altijd voor in lage versnelling bij ongeveer 30 mph).
Auto rijdt goed, maar de code verschijnt altijd zodra de motor is uitgeschakeld en de ontsteking weer is ingeschakeld.
Iemand ideeën? Een zoekopdracht heeft niets opgeleverd.
Bedankt voor alle hulp.