4x4, diesel, silnik 1.5 K9K, tylko 10 tys. mil.
Zamontowano nowy wtryskiwacz, ponieważ kod błędu "Open circuit P0203 injector 3" wciąż się pojawiał.
Zaprogramowany przez warsztat za pomocą narzędzia Snap On OBD. Wydaje się, że spowodowało to nowy komunikat o błędzie.
Teraz kod błędu p1203 (P1203 Wtryskiwacz paliwa cylinder 3) pojawia się po wyłączeniu i włączeniu silnika - zgodnie z https://www.automotive-manuals.net/renault-fault-codes/
Pomarańczowy (oznaczający "nadchodzącą usterkę"), a nie czerwony, znak ostrzegawczy na desce rozdzielczej pojawia się z kodem błędu, ale można go usunąć, ale zawsze powraca po zatrzymaniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu.
Warsztat z czytnikiem Snap On OBD mógł go (P1203) usunąć, ale nie powiedział mi nic więcej i kazał mi iść. Kontrolka na desce rozdzielczej pojawia się dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu, a z moim czytnikiem obd kod pojawia się, gdy pojawia się kod na desce rozdzielczej.
Samochód ma lekkie osłabienie przy niskiej prędkości, ale wkrótce bardzo dobrze przyspiesza po minięciu tego osłabienia (zawsze występuje na niskim biegu przy około 30 mph).
Samochód dobrze się prowadzi, ale kod zawsze pojawia się po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły? Wyszukiwanie nic nie dało.
Dzięki za wszelką pomoc.
Zamontowano nowy wtryskiwacz, ponieważ kod błędu "Open circuit P0203 injector 3" wciąż się pojawiał.
Zaprogramowany przez warsztat za pomocą narzędzia Snap On OBD. Wydaje się, że spowodowało to nowy komunikat o błędzie.
Teraz kod błędu p1203 (P1203 Wtryskiwacz paliwa cylinder 3) pojawia się po wyłączeniu i włączeniu silnika - zgodnie z https://www.automotive-manuals.net/renault-fault-codes/
Pomarańczowy (oznaczający "nadchodzącą usterkę"), a nie czerwony, znak ostrzegawczy na desce rozdzielczej pojawia się z kodem błędu, ale można go usunąć, ale zawsze powraca po zatrzymaniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu.
Warsztat z czytnikiem Snap On OBD mógł go (P1203) usunąć, ale nie powiedział mi nic więcej i kazał mi iść. Kontrolka na desce rozdzielczej pojawia się dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu, a z moim czytnikiem obd kod pojawia się, gdy pojawia się kod na desce rozdzielczej.
Samochód ma lekkie osłabienie przy niskiej prędkości, ale wkrótce bardzo dobrze przyspiesza po minięciu tego osłabienia (zawsze występuje na niskim biegu przy około 30 mph).
Samochód dobrze się prowadzi, ale kod zawsze pojawia się po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły? Wyszukiwanie nic nie dało.
Dzięki za wszelką pomoc.